11. huhtik.Trendiraportit matalalla kynnyksellä käyttöösiAistila seuraa elintarviketuotteiden trendejä ja uusia innovaatioita eri kategorioissa globaalia Mintel-tuotetietokantaa hyödyntäen....
9. huhtik.Yhteistyöllä kohti uusia löytöjä: Aistila ja Turun YliopistoAistila on erikoistunut auttamaan yrityksiä tuotteiden ja raaka-aineiden aistittavaan laatuun ja aistimuksiin liittyvissä...
15. helmik.Aistila tukee lasten ja nuorten urheilua uudella tavallaLasten ja nuorten harrastusten kustannukset ovat olleet nousussa jo vuosia, mikä on tehnyt varainhankinnasta osan harrastavan lapsen ja...
17. tammik.Koulutetut raatilaiset tekevät tarkkaa työtä aisteillaanKoulutetut raatilaiset ovat sitoutuneita arvioijia ja antavat arvokkaan panoksensa arviointeihin kun tarvitaan ymmärrystä aistittavista...
17. tammik.Rommin aistiominaisuuksien jäljillä - Case Symrise AGAlkoholittomien juomien ja drinkkien suosio on ollut kasvussa jo jonkin aikaa. Alkoholi kuitenkin tuo monien juomien makuun omanlaistaan...
29. marrask. 2023Laadukas aineisto on avainasemassa tehokkaan kuluttajatutkimuksen tekemisessä Onlinekyselyn, kuten konseptitutkimuksen, aineiston laadun tarkastuksella saavutetaan kustannussäästöjä ja varmuutta päätöksentekoon....