Mintel: Markkinakartoituksella lisäarvoa tuotekehitykseen

Tietokannasta tehtävällä markkinakartoituksella saadaan tieto maailmalla olevista trendeistä, mitä on menossa ja tulossa. Tuotehakuja tehdään asiakkaiden tarpeen mukaan keskittyen esimerkiksi uusiin raaka-aineisiin, makuihin tai pakkausratkaisuihin.

Aiemmin kierrettiin messuilla ja ruokakaupoissa, meillä ja maailmalla. Nyt se ei ole mahdollista, eikä edes tarpeen. Aistilalla on käytössään yli 5 miljoonan ruoka- ja juomatuotteen maailmanlaajuinen tuotetietokanta. Mintel -tietokantaan lisätään kuukausittain yli 40 000 uutta tuotelanseerausta. Yrityksesi voi saada nopeasti ja vaivattomasti katsauksen esimerkiksi valitun kohdemaan tuoteryhmän tuotelanseerauksiin viimeisen viiden vuoden ajalta.

Tiedonhakujen avulla pääset seuraamaan markkinoiden kehitystä:

  • Tuoteryhmän tuotteet ja uudet lanseeraukset (kuvat, pakkausmerkinnät, valmistajatieto, ostopaikka, hinta)
  • Yleisimmät brändit, uudet nousevat brändit sekä tuoteryhmän suurimmat elintarvikevalmistajat
  • Tuoteryhmän trendit makuvaihtoehdoissa, pakkausratkaisuissa ja käytetyissä väitteissä

 

 

Mintel on globaali markkinatutkimukseen ja markkinoiden trendeihin perehtynyt yritys. Yritys tunnetaan maailman johtavana markkinoiden tiedustelupalveluna ja tietokantana, joka analysoi markkinoita, kuluttajia, uusia tuotteita sekä kilpailukykyisiä maisemia. Dataa voidaan kerätä valitulta aikajaksolta ja valitulta alueelta. Valittavia alueita ovat Eurooppa, Pohjois- ja Etelä-Amerikka sekä Afrikka.

 

Haluatko tietää oman tuoteryhmäsi viimeisimmät lanseeraukset maailmalta?

Markkinakooste on saatavilla nopeasti ja kilpailukykyisellä hinnalla. Ota yhteyttä!