Parempi osumatarkkuus
tuotekehitykseen

Testaa onko tuoteideasi kiinnostava valitsemallesi kohderyhmälle. Mitkä ovat makaronilaatikon kriittiset must-have-ominaisuudet? Huomaavatko kuluttajat tuotteesi, ja ketkä valitsevat sen aidossa käyttötilanteessa?

Näihin ja moniin muihin kysymyksiin AISTILA® Navigator palvelut löytävät vastauksen.

 

 

AISTILA® Navigator -palvelut

Mieltymystestit: kuluttajatesti, konseptitesti

Mieltymysprofiili (preference mapping): ominaisuusprofiilit, kuvailevat menetelmät

Erotustestit

Laadunarvioinnit ja säilyvyysajan määrittäminen

Tutkimukset Flavoriassa: tuotetestaus lounaslinjastolla, suurkeittiössä, kahvilassa ja Aistikattilassa

”Aisti MindMapin avulla meidän oli helppo lähteä suunnittelemaan uutta tuotetta ymmärtämällä ensin kuluttajien ajatusmaailmaa tuotteelle tärkeistä ominaisuuksista. Testasimme kehitetyn tuotteen Flavorian Aistikattilaan rakennetussa kotiympäristössä, ja saimme arvioijien palautteen avulla tarkat ohjeistukset tuotteen jatkokehitykseen.”

Jouko Riihimäki, Kaupallinen johtaja, Jalofoods / Oy Soya Ab

”Flavoriassa testaamalla pääsemme kiinni kuluttajan todelliseen valintatilanteeseen. Saamme tiedon kuka on kiinnostunut testattavana olevasta tuotteestamme ja mitä mieltä hän siitä on. Tämä on ehdoton lisäarvo suhteessa jo käytössä oleviin, ennakkorekrytointiin perustuviin, tutkimusmenetelmiin.”

– Heli Töykkälä, Category & Innovation Manager, Raisio Oyj