top of page
Boutique Delicatessen

TUOTE JA PAKKAUS

Parempi osumatarkkuus elintarvikkeiden tuotekehitykseen

Aistilasta saat elintarvikkeiden ja muiden kulutustuotteiden aistinvaraisen arvioinnin kaikki palvelut tuotekehityksen ideavaiheesta markkinoille.

 

Onko tuoteideasi kiinnostava valitsemassasi kohderyhmässä? Tuotamme aistilähtöistä kuluttajaymmärrystä tuotekehityksen, markkinoinnin ja laadunhallinnan avuksi. Selvitämme halutussa kohderyhmässä kuluttajien odotukset ja kokemukset tuotteista.

 

Käytössämme on ainutlaatuinen koulutettu raati, jonka avulla saadaan objektiiviset arviot tuotteiden aistittavista eroista. Tutkimusten toteuttamiseen käytössämme ovat monipuoliset tutkimusympäristöt ja -alustat.

Toteutamme mm. säilyvyystestit, erotustestit, tuote-, pakkaus- ja konseptitestit sekä tuotteille ominaisuusprofiilit. Aistipyörän avulla luodaan yhteinen kieli tuotekehityksen ja markkinoinnin välille.

Tuote ja pakkaus

Kun suunnittelet vientiä tai mietit mistä löytää ideoita tuotekehitykseen, lähde virtuaaliselle kauppakierrokselle. Aistilan kautta saavutettavissa oleva Mintel -tuotetietokanta kattaa Euroopan maat ja Pohjois-Amerikan. Tietokantaan on koottu markkina-alueen tärkeimpien vähittäiskauppojen tuotteita. 

Käytössäsi on nyt nopea tapa saada tietoa kohdemarkkinan kilpailevista tuotteista ainesosa- ja hintatietoineen. 

 

Aistilan webinaarissa käydään läpi, miten yrityksesi voi tietokantaa hyödyntää valitun case-esimerkin kautta. 

TESTIT JA PROFIILIT

Aistinvarainen kuluttajatutkimus kolmessa eri maassa, Cloetta

Cloetta logo

”Aistila carried out product testing research for us in Finland, Sweden, and the Netherlands. In the project, consumer liking and sensory preferences were compared between the countries. The high-quality research and report proved to be highly useful for future product development and innovation.”

Daniel Lindblad, Global Category Development Lead Candy, Cloetta

bottom of page